نتانیاهو: ارتش اسرائیل در لبنان آزادی عمل دارد؛ عقبنشینی نمیکنیم!
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن تهدیدات نخ نما علیه ایران مدعی شد که این رژیم از جنوب لبنان عقب نشینی نخواهد کرد. به گزارش راهبرد معاصر به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو در سخنان امروز خود بدون اشاره به شکست اسرائیل در برابر ایران مدعی شد: ما در اوج یک جنگ منطقهای ادامه دار، قرار داریم. ما قواعد بازی را در منطقه عوض کرده و سد ترس را شکسته و قدرتمان را اثبات کردیم!
وی اضافه کرد: ما در یک جنگ چند وجهی در منطقه قرار داریم و همان طور که وعده داده بودیم در حال تغییر دادن چهره خاورمیانه هستیم. ما همچنان در قبال ایران مأموریتی داریم که باید انجام دهیم. کنترل بیش از ۶۰ درصد مساحت نوار غزه را به دست میگیریم و امنیت را به اطراف نوار غزه بازگرداندیم.
نتانیاهو درباره لبنان نیز مدعی شد: هرگز از جنوب لبنان عقب نشینی نخواهیم کرد و این مسئله تا هر زمان که نیاز باشد ادامه پیدا میکند. به ارتش دستور دادم که در لبنان آزادی عمل داشته باشد تا بتواند تهدیدات را خنثی کند. جایی برای ضعیفان در منطقه وجود ندارد و اسرائیل در سالهای آتی قدرتمندتر خواهد بود.
این در حالی است که تحلیلگران و رسانههای رژیم صهیونیستی بارها به شکست این رژیم در برابر ایران و محقق نشدن وعدههای نتانیاهو از جنگ افروزی علیه کشورمان اعتراف کردهاند./ مهر